CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

~~ MEREKA YANG ONAR ~~

Assalamualikum :) Welcome To Faarah PUNYA blogg bha !! , Disini sy akan menceritakan tentang kisah suka duka dalam hidup sy , Tanks For reading my CURHAT , and please leave a comment . Thank You :D

Monday, June 11, 2012

KENAPA bisa !?



datangg lagii :) agak penat disinii satu hari karja --' huhai sebenarnya dari kemarin lagi ak nak curhat disini pasal hal ni tapii teda masaa oeeh sibuk bah jalan HAHAH ;p jalann terus sampai komaa 
daa STOP malas mau merepek lagi sekarang mood mo sedih nie ! okaii sebenarnyaa tepat gent 1 tahun ak ma bakrie putus ! aku betul2 mo lupakann dia --' demi ALLAH ! aku endak tahan sudaa bah mengharap terus ! PENAT bah ! penat betul :'( aii mengharap cintaa yang takkan perna ada baa kasian --' bah endak papaa laa aku doakan juak dia bahagia :') AMIN ! lepas tuu aku try la BUKA HATI ku untuk seseorang --' adek kepadaa kakak angkat kuu ! jujurr mmg aku sayang dia :'( akuu SUKA diaa ! hemm tapii perasaan sukaa dan cinta endak sama kann ? hemm malang sekali ! ternyataa dia tuu PLAYBOY ! fuh --' nasib aku endak jatuh cinta samaa diaa HAHA ;') 
bah lepas jaa tu akuu pun mulaa BENCI dengan namanyaa LELAKI ! tapi tak semua laa HAHAH ;p 
bah mo dipendekkan cerita laa kan ! malas daa aku cerita macam mna aku kenal samaa SOMEONE ni ! hemm begini namnyaa 
- MOHD HAFSYAM BIN MUHAMMAD
umurnyaa 23 taun , orangnyaa tinggi , berisi , sepet2 matanyaa , dann berkulit itam manis :') adeii tiap malam kami xmx jujur aku ckapp diaa tak pernaa buad akuu seday biar macam mna punn diaa tetap buad ak SENYUM :') cukup2 BAHAGIA aku kenal dia :') DIA laa lelaki yg berjayaa buang si bakrie dalam aty ku ! tak daa suda perasaan ku samaa si bakri tuu --' LANGSUNG ! sbb c sham <3 akuu sayang diaa ! bah malss daa mo ceritaa mataa ni bekaca2 sudaa ! perkara yg endak ku sangka2 bah bilang --' adehh bah ygg lalu biar la berlalu :') tak mustahil kann yang lalu berulang kembali ! endak papa laa tetap doakan diaa bahagia ! aminn <3

# sebenarnyaa aku endak layak bah kan terima CINTA ! kasiam bah T-T bah OUT ! remuk2 jantung kuu :'(

No comments:

Post a Comment