CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

~~ MEREKA YANG ONAR ~~

Assalamualikum :) Welcome To Faarah PUNYA blogg bha !! , Disini sy akan menceritakan tentang kisah suka duka dalam hidup sy , Tanks For reading my CURHAT , and please leave a comment . Thank You :D

Tuesday, March 12, 2013

pertamaPERTAMA ;D

 
hello guys ;D see lama tak update ! mmg berhabuk pun HAHAHAHA besa laa busy women kan aku nii HAHAHA *kunun* yaa laa tiap nak update mestii banyak hal -,-' bukan laa ,  maksud kuu banyak kerja ;D

now aku sekarang stay kat JOHOR kerja sana -,-' mesti pelik kan ruma kat TAWAU tapi kerja di johor kenapa di tawau teda kerja ka ? HAHA aku mau berdikari baa ;D mau jadi matang ! *ceh matang laa sangat* HAHAHAHAHAH ! sudaa 3 bulan aku stay di johor hemm okee laa juak baa kn hhe ;D gaji pun besar ! haha aku tingal dengan mummy dan daddy angkat kuu <3 hhe ;D

10,03,2013 ;D aku balek TAWAU sebab ada interview kerja kerajaan :'D hope so dapat baa *amin*

oke ^^ esok kita sambung ! mau OUTKING sama sii timur ;D my sister tersinta hhe ;) okee baii assalamualaikumm :*

No comments:

Post a Comment