CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

~~ MEREKA YANG ONAR ~~

Assalamualikum :) Welcome To Faarah PUNYA blogg bha !! , Disini sy akan menceritakan tentang kisah suka duka dalam hidup sy , Tanks For reading my CURHAT , and please leave a comment . Thank You :D

Friday, March 15, 2013

tak mau balek JB :'(

 
 
 
 
 
 
 
 
hai , hello blogger :') hmm see , tuu laa pic terakhir ku ma diaa :'( hmm hanya tingal beberapa jam jaa lagi aku balek JB ni ! hmm lau ikut kan hatii tak nak jaa aku pegi sana ! hmm bahagia sudaa aku di sini , jumpaa sii PENDEK <3 hmm sangat seday baa :'(

tadii malam kunun plan mauu jumpa , dia mau jumpa aku semata2 mau potong kuku ku jaa :') sweet nyaa HAHAHAHA *kununlaa* bukan paa tak pernaa adaa lelaki yg buad begituu ! samapi mau potong kuku sii perempuan lagi ;D HOHOHOHOHO hmm skali tak jadi sbb mamma kuu balek tawau hari nii , soo plan pun cancel laa :'( last2 aku plan kunun supaya dia dtg rumah ku jaa , okeh laaa , abis jaa dia balek kerja terus mandy endak lagi makan terus jalan jumpa aku :') hmmm
 
dalam happy2 begituu ada juak kami seday2 ! time tu aku ajak diaa bonceng aku nak motor ! JUJUR tak pernaa aku di bonceng oleh lelaki yg bukan keluargaku ! selamani abaah maa abang2 sepupu ku jaa ygg aku benarkan bonceng aku nak motor :') okeh berbalik cerita tadii HAHAH anuu diaa endak mau kunun bonceng aku :'( time tuu purak2 laa aku mejok sekali abis jaa kami balek dari VICTORIA tuu , aku bawa laa dia naik keta jaa pegii bawa makan mertabak jawa sama buntut ! aku tak tegur dia dalm ketaa aku diam jaa , yeee laa mejok kn HAHAHAHA *kunun* abis jaa aku beli semua tuu aku masok laa keta ak nampak auu HUJAN suda diaa :| banyak kali sudaa aku nampak dia menangis :') ouhh terharunya aku ! skali dia ckap laa
 
*cinta sayang tak sengaja baa buad begitu , syg cuma bergurau jaa tp tak sangka cinta marah sngat*
aku cuma ckapp *hemmmmm*
*syg minta maaf jaa lau sayang ada salah ama cinta ! sayang betul2 minta maaf*
aku pun ckap laa *suda laa syg hmm cinta yg salaa sbb tmpau ambil hati*
 last2 aku diaa tunduk ! airmata mengalir lagi :') lepastuu diaa bonceng laa akuu jalan2 naik motornyaa satuu taman semarak tuu HAHAHA sweetnyaa kamii ;D
 natau maau cerita apa sudaa :'( hmmm aku cuma harap cinta kuu ma diaa berkekalan :') hmm aku namu cerita yg dulu ku terulang lagi ! aku sayang sangat2 sama dia :') tedaa yg bole ambil dia dari aku sbb dia pun sayang sangad2 sama aku ! aku rasaa aku perempuan yg paling bertuah sbb dapat lelaki macam dia :') diaa terima kekurangan ku ! diaa tahan makian ku ! dia sabar perangai kuu :')
YA-ALLAH terima kasih sbb kehadirannya dalam hidup kuu ! syukur ALHAMDULILLAH !

# hope dpt jumpa dia ! biar sekejap , sebelum aku balek JB :')

No comments:

Post a Comment